Társadalmi szerepvállalás :: Hotel Silverine Lake Resort

Társadalmi szerepvállalás

Szállodánk évek óta rendszeresen támogatja a Tegyünk Együtt a Leukémiás Gyermekekért Alapítványt azzal, hogy a kezelésekben megfáradt családok számára lehetőséget nyújt egy nyugodt, zavartalan pihenésre, ahol háttérbe szorulnak a küzdelemmel töltött hetek-hónapok és néhány napra elszakadhatnak a családok a szüntelen nyomást jelentő hétköznapokból. Szállodánkban megpihenhetnek és élvezhetik a megérdemelt kényeztetést, odafigyelést, végre egy kicsit másként lehetnek a középpontban, mint egyébként.

Legutóbb Levente járt nálunk a családjával, akiktől – az Alapítványon keresztül - kedves levelet kaptunk hazatérésük után:

„Levelemmel szeretném megköszönni Önöknek, hogy idén is támogattak egy családunkat, akik három felejthetetlen napot tölthettek Önöknél a szállodában Balatonfüreden! Külön köszönjük, hogy a luxuslakosztályban szállásolták el az érintetteket!

Ma kaptuk az édesanyától az alábbi köszönőlevelet, amit úgy éreztem továbbítanom kell Önnek! Nekünk az Alapítványnál könnyes lett a szemünk!

Már egy ideje keresem a szavakat, melyekkel megköszönhetném azt a feledhetetlen élményt amellyel megajándékoztak minket. Egy családi pihenést kaptunk az alapítványtól a Hotel Silverine Lake Resort jóvoltából. Két éjszaka egy balatonfüredi hotelben. Mi ennél mégis jóval többet kaptunk. Talán az mindent elmond amikor a 8 éves kisfiunk belép a szálloda luxuslakosztályába, kiszalad a hatalmas balatoni panorámás erkélyre rácsodálkozni a Balatonra, Ő életében először látta a Balatont, és ezt mondja:

"Anya! Miért nem mondtad eddig, hogy ha végigcsinálom a kórházi kezeléseket a végén enyém lesz a FŐDÍJ?!"

Nos, mi magunk is elérzékenyültünk. Egy szobára számítottunk, s egyik ámulatból estünk a másikba. Egy gyönyörű balatoni panorámás luxuslakosztályt kaptunk. Ezalatt a két nap alatt számunkra is feledhetetlen élményben és kényeztetésben volt részünk. Fejedelmien bántak velünk, a személyzet előzékeny, kedves, udvarias és segítőkész volt. Sok-sok kilométert utaztunk, elfáradtunk, de talán nem is a kilométerekben megtett utazástól, inkább az elmúlt másfél év őrjítő, kétségbeejtő történéseitől. S mikor este, egy átmedencézett délután után Levente elszenderedett, kicsit úgy érezhettük magunkat, mint az öreg indián, aki leült megvárni, míg a lelke utoléri. Volt lehetőségünk ebben a kényelemben kicsit úgy érezni magunkat, mintha minden rendben lenne. Kiültünk az erkélyre, néztük a távolban a tihanyi apátság fényeit és elhittük, hogy minden rendben lesz. Lecsendesedett a lelkünkben tomboló vihar. Ezért soha nem tudunk Önöknek elég hálásak lenni! Levente természetesen a wellness részleg minden neki való lehetőségét kipróbálta. (Kneipp taposó, sókamra, melegvizes beltéri medence, pezsgőfürdő.) A medencéből még enni-inni is alig tudtuk kicsalni. S ha már elmentünk a Balatonig megnéztük Nagyvázsonyban a Kinizsi várat és átmentünk Tihanyba is. Majd kompozással zártuk a balatoni kirándulásunkat. Levi a fáradtságtól már 16:30-kor elaludt az autóban. Szóltam az apukájának, nézze milyen aranyos.

Erre Levi:
"Nem alszom, csak a sok mosolygásban elfáradtam picit."

Nagyon köszönjük, hogy kiszakadhattunk három napra ebből a lélekpusztító, örökös aggódásból! Felejthetetlen élményben volt részünk.

Kívánunk az alapítvány további működtetéséhez jó egészséget és sok sikert! Valamint ezúton is gratulálunk a Silverine Hotelnek a "Magyarország Vezető Üdülőszállodája" kitüntetéshez. Külön köszönet Rádóczy Andrea tulajdonos ügyvezető igazgató asszonynak a lehetőségért!